Welcome, visitor! [ Register | Login

Post an Ad

Kako napisati efikasan oglas za prodaju ili izdavanje nekretnine

Nekretnine 04/06/2024

Postavljanje oglasa za izdavanje ili prodaju nekretnina često je prvi korak ka pronalaženju pravog kupca ili zakupca. Kupovina ili zakup nekretnina zahteva temeljno istraživanje i pažljivo odlučivanje, što ponekad kod nekih kupaca može da potraje jer triput mere jednom seku. Ali, dobro osmišljen i napisan oglas može da ubrza njihovu odluku.

Ako ste vlasnik nekretnine i želite brzo da prodate ili iznajmite svoju nekretninu bez pretrpljenih finansijskih gubitaka, pročitajte nekoliko saveta za kreiranje atraktivnog oglasa za prodaju ili izdavanje nekretnine u nastavku.

Koristite svoje pravo ime 

Važno je da prilikom registracije na oglasnom portalu koristite svoje pravo ime. Korišćenje nadimaka, naročito smešnih ili neozbiljnih (“suncokret123”, “velikizmaj”, “superheroj” itd.), neće ostaviti ozbiljan utisak.

Upotreba pravog imena izgleda profesionalnije. Na primer, kada hoćete da plasirate svoj oglas pod kategorijom “Prodaja stanova Niš” ili “prodaja stanova Subotica”, potencijalni kupci će više verovati nekome sa imenom poput Nikola Jovanović nego osobi sa nadimkom Superheroj.

Birajte reči u oglasu

Izbor reči u oglasu zahteva pažnju i promišljenost jer je, pored fotografija, tekstualni sadržaj prvo što će privući potencijalnog kupca ili zakupca, ako izdajete nekretninu. Zato tekst oglasa treba da bude kratak, ali informativan, pružajući osnovne informacije i razloge zašto je vaša nekretnina vredna pažnje i ulaganja.

Recimo da prodajete nekretninu u Subotici i želite da je istaknete među ostalim oglasima u kategoriji “Prodaja kuća Subotica”. Koristite reči koje jasno i precizno opisuju vašu nekretninu, naglašavajući njene prednosti i specifičnosti.

Dodajte emocionalnu notu u oglas

Kada pišete oglas, važno je izbegavati previše duge i dosadne pasuse koji mogu odbiti potencijalne kupce. Prvi utisak može biti presudan, naročito ako ciljate na kupce koji traže nekretnine u određenim gradovima. Stoga je važno privući njihovu pažnju već u prvim rečenicama oglasa.

Na primer, ako vam je namera da postavite oglas u kategoriji izdavanje stanova Niš, koristite pozitivne prideve kao što su “izvanredno” ili “slikovito” kako biste dodali emocionalnu notu i dodatno privukli interesovanje kupaca. Ovo će pomoći da se nekretnina izdvoji i privuče više potencijalnih kupaca ili zakupaca koji će želeti da saznaju više o vašoj ponudi.

Istaknite prednosti vaše nekretnine

U oglasu za nekretnine detaljno opišite ono što nudite i naglasite sve prednosti vaše nekretnine. Izdvojite pristupačnu lokaciju, mirno okruženje i ljubazne komšije – sve što može doprineti bržoj prodaji ili izdavanju.

Ne zaboravite da spomenete blizinu škola i obdaništa, prodavnica, zdravstvenih ustanova, kao i odličnu povezanost sa javnim transportom. Takav precizan opis privući će pažnju potencijalnih kupaca i pomoći im da jasnije sagledaju sve vrednosti koje vaša nekretnina pruža.

Istaknite važne karakteristike nekretnine

Prilikom kreiranja oglasa za vašu nekretninu, posebno u kategorijama kao što je “Izdavanje stanova Subotica“, naglasite najvažnije karakteristike koje bi privukle zakupce. Na primer, istaknite dobro održavanu zgradu, prisustvo lifta, terasu ili parking mesto.

Pored toga, možete izdvojiti dodatne prednosti nekretnine koje mogu privući interes. Primera radi, možete da spomenete prostranu baštu, ako je ima, koja je odlična za uzgoj organskog povrća ili idealna i sigurna za dečju igru. Ovakvi detalji mogu pomoći vašem oglasu da se dodatno izdvoji među drugim oglasima.

Nemojte zanemariti eventualne nedostatke

Kada je reč o nedostacima nekretnine, važno je pronaći balans – ne treba ih preuveličavati, ali ih ni ignorisati.

Iskusni prodavci često kreiraju oglase koji iskreno prikazuju mane, ali ih stavljaju u senku brojnih prednosti nekretnine. Neki čak idu korak dalje, predstavljajući manje nedostatke kao jedinstvene karakteristike, koje daju poseban šarm nekretnini.

Potrudite se oko fotografija

Kvalitetne slike su izuzetno važne kad se radi o oglašavanju nekretnina. Iako ne morate biti profesionalni fotograf, važno je da obratite pažnju na detalje kako biste ostavili dobar prvi utisak. Fotografišite svaku sobu iz različitih uglova i ne zaboravite da obuhvatite i okolinu nekretnine.

Pre nego što krenete sa fotografisanjem, temeljno očistite prostoriju i uklonite sve predmete koji nisu deo prodaje ili iznajmljivanja. Takođe, pokušajte da na fotografijama nema  kućnih ljubimaca ili ljudi. Cilj je da one naglase sve ono što je kod nekretnine pozitivno, da budu jasne i dobro, prirodno osvetljene.

Odredite realnu vrednost nekretnine

Kada razmišljate o određivanju prave cene za nekretninu, važno je ďa budete realni. Ako postavite cenu koja je viša u poređenju sa sličnim nekretninama po stanju i veličini, bitno je da za to imate dobar razlog. Takođe, ako uključite informacije o mogućnostima finansiranja preko stambenog kredita u oglasu, to može pomoći kupcima da lakše donesu odluku o kupovini.

Na kraju, najvažnija stvar je da vaš oglas bude privlačan na svim nivoima. Stoga, posvetite dovoljno pažnje njegovom sadržaju. Zamislite sebe kao osobu koja bi želela da živi u vašoj nekretnini i pišite oglas s tom perspektivom. Takođe, razmislite o tome šta bi vas privuklo kao potencijalnog kupca ili zakupca.

No Tags

  

Sponsored Links

Leave a Reply